Beroende?

Jag stjäl en av petters (Strumpmannen@ Blogg.se) Idér och skriver nu vad jag är beroende av!
(förlåt petter)

För att klargöra en sak så kommer jag inte nämna ngt som alla är beroende utav så som Luft och vatten och andra Livsviktiga saker.

Here it comes:

Spel
Ah den underbara världen utav spel, stora så som små. Långa eller korta. Roliga eller tråkiga, jag har beblandat mig med dem alla. Spelar dem ivrigt och ofta. Fast nu på senare tid har jag faktist bara roats utav visa genrer så som Rts eller Fps, ngn mmorpg kan gå i bland men med denna dator försvinner mkt utav gameplayen och så har jag inte samma tid som innan. Om man nu kunnde få råd te en ny dator och mina spelvanor skulle öka igen.

Internet
Internet, denna oas med smått och gott. Allt finns sammlat här och är min utgångspunkt i umgänget då allt bestäms över detta. Mer behövs inte sägas

Cola
Ja, jag har insett mitt beroende te denna mörka och oerhört välsmakande dryck, Om jag inte får i mig en viss mängd i veckan så får jag abstinens och går berserk tills jag hittar minsta lilla droppe av dena dryck.
Du djävulens verktyg! Tack för att du finns!!!!


Musiken
Ah musik!  Jag hatar den samtidigt som jag älskar den, och jag kan aldrig få nog av det. Musik lyssna bara på detta perfekta ord Musik ah, Gud vad jag älskar dig!

Datorn
Verktyget till allt. Behövs det sägas mer?




Problem i paradiset, en Brat med stora problem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0