Skolstart! Bloggstart en vecka sen.

Hej hallop!
Jag har nu haft ett riktigt skönt sommarlov som slutade för ca en vecka sen och jag hade tänkt börja skriva lite inlägg här igen.
Jag vet att jag lovade att hålla denna blogg igång och att det har vart lite tomt på inlägg nu senaste tiden, men det beror på att jag inte haft tid eller lust att blogga i sommras. Men jag hade tänkt berätta det nödvändigaste från i sommras i detta inlägg!
Så här kommer det min sommar:

Jag har haft en förvånandsvärt tråkig sommar då jag för det mesta suttit inne och haft tråkigt. Men det är inte viktigt så den biten struntar vi i. I början av sommaren umgicks jag mest med karl och hade faktiskt riktigt kul :D tills den jäveln drog iväg te england och kom tebax som en ny person, han hade bytt skola och umgänge och jag har inte umgåts med honom sen dess så nu går den saken i linköping och mår väll ganska bra.
Sen försvann erik också te arvidsjaur. Fast det var ju inte så förvånansvärt  eftersom han gått runt och flashat med att han ska bli pilot hela våren :P så honom är man inte sur på ett dugg ^^. Aja tebax te ämnet.
I mitten av juli drog man te öland för att tillbringa sina dagar på sveriges största camping böda sand, gud så kul det var ^^. Träffade ju Linn igen nu efter ett och ett halvt år. Jätte trevligt var det och det vill man göra om.

Detta var väll min sommar i viktighets skalan, som sagt resten av sommarn har man bara suttit och degat, vart lite överalt med sofie som faktiskt varit riktigt trevligt men för det mesta degat.

Ciao hörs igen!

Skolblogg nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0