Moped Tillbaka/ Varamonn is Gött!

Hej Jag har inte skrivit ett inlägg på några dagar, det är för att jag inte varit inne.
Det har varit ett sådant underbart väder de senaste dagarna nu och så har jag fått tillbacks moppen! Som nu varit på lagning i nästan 1 år.
Men nu är den äntligen klar och jag åker runt på den dagarna i ända nu när jag väll kan :D


Idag var jag dock i varamonn och träffade Sofie och hennes kompis, hade det gött så länge man var där men efter ett tag kom skuldkänslorna av att man inte gjort någon historia, någon fysik eller någon ítalienska nu de senaste dagarna och ja jag har prov i dessa ämnen redan i morgon.

Snacka om att man känner att det är något jobbigt nu när det är över 25 grader ute att sitta inne och göra läxor, samtidig som man har egentligen lämnat en tjej man gillar ytterst mycket pga att man måste göra dessa förbannade läxor.
Men de måste göras och hon har lovat att vi ska träffas snart igen :P så längtar redan :D

Men nu ska man sova och ja läsa ennu mer fysik, hata Prov!!!!

Godnatt på er

Dagens låt får avsluta dagen som är Ready to fall Utav Rise Agins:


                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0