Blogger!

Hm jag har kommit på en stor upptäkt!
Jag satt nyss och tänkte på något att skriva om här då slog det mig!

Detta fenomen som kallas att blogga är ytterst underligt. Man sitter vid datorn skriver en massa skit (även viktiga saker ibland) som är riktat mot eller ja inte mot utan mer till någon, och man är inte ett dugg säker på att någon kommer läsa det. Man skriver sina inersta tankar och de är inte alltid så normala, vad nu normalt är. Men det värsta är att det är så förbannat beroendeframkallande. Man är fast för det direkt! Skriver man ett ord så är man fast och måste skriva mer och mer!

Det är ju kul :P att se vad andra tycker och att själv få kasta ut sig skit saker, rensa skallen nästan helt, skriva saker som ifall man sa så skulle världen tro att man är psykiskt sjuk och borde låsas in på psykhem.

Men det är skit kul! Och ja Jag är ju redan fast för det.


Angry!

Watch out cauze i'm in the move!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0