OMG.


Jag har upptäckt nu de senare dagarna att det är ytterst stressigt.
Sista veckan kommer bli en plåga med hela 4 prov på samanlagt tre dagar.
Vi har denna vecka redan haft två och haft en hel del de senare veckorna och jag upptäkte idag att man inte mår så bra. Känns som om det kommer att komma världens Migränanfall dagen efter man slutat och ja räddslan för det får en att må illa. Och då ska man inte tala om ens räddsla för att få höra att det gått skit på något av proven, det är värre än något annat.  Nu ska jag väll komma till punkt då och det är att vi borde protestera lite, vi har inte huvuden som orkar allt. Själv orkar jag knappt sitta här just nu.

Så om Sussan säger att vi ska ha Biologi prov efter allt så hoppas jag vi alla i kör skricker "FUCK YOU" och kör med tjärr och fjädrar och röda fanor!

Ska väll börja med historian och så kommer dagens nöt snart då.

Go out and fight for our right to sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0