20/11 Två månader med världens vackraste person.

Inlaggt en dag försent.

Två månader har gått, det känns som om det var igår vi kysstes för fösta gången, dagen vi blev ett!

Jag älskar dig! Du är mitt allt!
Idag är det två månader sen vi blev ett! Den lyckligaste dagen i mitt liv!
En dag jag aldrig kommer glömma. Jag älskar dig Sofie, Du är mitt allt. Jag vill tillbringa resten av mitt liv med dig, och jag älskar dig mer än något annat på denna jord! I hela universum till och med! Min kärlek till dig är oändligt stor! Jag älskar dig oändligt mycket! Mer än vad du någonsin kan tänka dig(L).

Två månader har gått, sen den dagen vi blev ett.
Det känns som igår, då vi tog "our first step"
Två månader sen den lyckligaste dagen i mitt liv.
Det är med dig jag vill tillbringa min bästa tid!
Jag älskar dig sofie, det är det inget som kan ändra på! (L)





 

Jag älskar dig Sofie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0