Vecka utan inlägg?(!)

Hejsan, med detta inlägg ursäktar jag min frånvarohet.
Här kommer veckan!


Men först, varför har jag varit så frånvarande?
Jo förra veckan så köpte ju jag ett tagentbord och mus, det minns alla. Plus min hårddisk.
Och detta tagentbord har varit MEGA DÅLIGT!

Skit saker är det jag köpt. Hårddisken är ingen skitsak, Maxtor som gjort och de har alltid kvalitet på deras hårddiskar.
Men det var ett skitmärke som tagentbordet och musen kom från. Musen fungerade inte ett dugg i början (desto bättre nu) men tagentbordet reagerar inte alls, möjligen efter att man trykt ner tagenten 8 ggr så kommer det en 5 stycken!

För tillfället har jag datorn i knät och skriver (ja jag har en bärbar) och detta tagentbord är mega bra!
Även med det lösa d'eet.

Ajja nu sitter jag här, dax att summera veckan:


Måndag
Hm minns inte så mycket faktiskt. Mer än att man gick egenom en drama utav några greker. Vilket var väldigt roande. Lekte teater under två timmar. Sen var det biologi, matte prov som gick bra och historia.

Tisdag
Ja du, jag minns inte så mycket från i tisdags, det var som en helt vanlig dag.

Onsdag
Onsdag, onsdag vad hände då? Minns faktiskt inte. Kan inte ha hänt så mycket. Eller jo! Jag hade ju fältstudier från 13.40-16.00 och sedan labb från 16.05-18.00 sen var det dags för skytte. Sköt nytt rekord så det är man någorlunda nöjd över.

Torsdag
Kemi prov! Som gick Skit!  Eller ja någorlunda bra i alla fall. Hade G åtminstone men borde gjort bättre ifrån mig. Såg direkt vilka fel jag gjort när vi fick proven i fredags.

Fredag
Fredag, fredag härliga fredag. Denna dag hade man psykologi test, som gick mega bra + ett personlighets test som sa att jag var en intern person vilket är väldigt positivt enligt konjektivt perspektiv.
Efteråt hade man fysik, kemi och biologi. Sen var det iväg te korpen och fixa en sak och sen te musikskolan och spela.

Lördag
På lördags morgonen hade man körskole grej och senar hade man en underbar dag och kväl med min älskling sofie <3, Älskar dig!

Söndag
Och så till denna dag då, Idag har man nästan hela tiden gått åt för att sova och vila sig, är sjuk och vill kune gå til skolan imorrn.
Så ja jag vet har inte skrivit mycket, men mer kommer. Kommer skriva en hel del imorgon om det mesta, nu orkar jag inte så ciao från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0