7 Sanningar om mig!

Ja du, har hittat en hel del sådanna runt om kring på detta så kallade internet och det är väll dags för mig att skriva sju sanningar om mig som inte alla vet.

1.
Jag överdriver ofta när det gäller min bakgrund, alltså hur jag haft det på tidigare skolor och siffror. Vet inte varför men det går inte riktigt att sluta med, har försökt i snart 2 år men har inte lyckats ennu.

2. Jag förlorade oskulden när jag var 12 år gammal. Eller ja Svennedommen heter det väll för killar men det vet de flesta att jag gjorde. Det inte alla vet är att jag skämdes i över 2 och ett halvt år efteråt. Idag känner jag att jag var för ung och vill inte prata så mycket om det.

3.
Även fast alla kan se mig som den mest pratigaste personnen som finns, men egentligen är jag väldigt tyst av mig, och jag hatar att prata inför folk. Det gör mig mega nervös om jag ska säga något till fler än 7 personner.

4.
Min favorit rätt är inte pizza eller annan skräpmat som de flesta anser är deras utan jag älskar allt som kommer från sjöar och hav. Fisk och skaldjur med andra ord och det godaste utav allt är fiskbullar i hummersås och potatismos. Mm älskar det!

5. 
Det ennda jag tror på som inte är bevisat ennu är existensen utav änglar och spöken. Har gjort det sen jag gick i 7an och är ytterst intresserad i ämnet Paranormala Fenomen.

6.
Jag är född med dåligt självförtroende och har alltid skuldkänslor för det mesta. Vet inte vart det kommer ifrån men så fort jag känner att jag är sämre än någon börjar allt att dala, Särskillt vad gällande skyttet.

7.
Jag är rädd för att flyga och mår illa när jag åker buss. Vet inte varför men så är det.





Min nuvarande skrivbordsbakgrund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0