Den underbara Lördagen!

Hej jag ska skriva mer om den stund igår som jag tillbringade med Sofie.

Jag satt precis och ändrade och läste lite i de inlägg jag la upp igår. Ett tog jag bort!
När jag satt där och läste märkte jag att jag hade skrivit ytterst lite om just den tid jag tillbringade med min älskade Sofie. Vilket fick mig att börja skriva detta inlägg.

Runt halv 6, lite efter för att vara exakt, så kom sofie. Det plingade på dörren och jag sprang ner för trappan. Hon stod i hallen i full fart med att ta av sig sin jacka. Hon hade en fin vit scarf runt hennes hals som jag till en början misstog för en halsduk.
Vi häslade på varandra och gick uppåt. Vi satte oss i soffan och började prata lite. Minns inte exakt om vad men det var något. Jag föreslår att vi ska förflytta oss till sängen som är mjukare och bredare, men hon kännde inte för det så det blev bara jag som gjorde förflyttningen. Vi fortsatte att konversera och helt plötsligt hoppar en tia fram ifrån en matta. Sofie var snabbare och tog den före mig, hon ville inte ge tabax den utan jag började försöka ta tebacka den genom att pussa på henne. Det gick inte så bra, istället började hon leka med den på det sättet att jag skulle ta den med munnen, bita tag i den. Samtidigt drog hon bort den. Så höll vi på så, ibland orkade jag inte utan gav henne en kyss istället. Vilket uppskatades för det mesta utav henne.

Efter att man hållt på så där ett tag så övergick det te ren och skär mys istället för leken med tian. Vi låg där i soffan ett tag och helt plötsligt knackar det på dörren. Det var anna. Hon hade bakat bullar och bjöd oss på två var. Det tog ungefär 10 sekunder sen var hon borta och jag och Sofie satt med fyra bullar på ett fat emellan oss. Ja vi började äta. De var fortfarande varma, väldigt varma. Nästan så att man brände sig på dem, men goda, och jag kommer äta fler idag.

Så gick man tebax till att mysa igen, vilket var väldigt mysigt. Nu knackade det ennu en gång. Pappa ville mig något. Så vi avbröt vårat mys, ennu en gång och jag gick ner. Han sa att det var mat och jag gick upp för att hämta ner Sofie. Hon vågade inte riktigt äta där nere och vi tog mat för att sedan gå upp igen. Samtidigt som maten vart serverade satte vi på teven. Svensson Svensson skulle visas snart och Sofie följer det, vilket jag också gör nu.
Han är skön han Gustav. Riktigt skön. Efter att ha skrattat lite och sett på det så börjar vi myssa igen. Vilket även denna gång var väldigt mysigt.

Vi konverserar lite i samband med myssandet och klockan gick. Till sist var den ganska mycket och Sofie började tänka på att åka hem. Vi gick ner, jag följde henne hela vägen hem. Vi cyklade, det var mörkt och kallt. Vi var framme, vi tog och gav varandra en kram och några kyssar, sen cyklade jag hem. Började sakna henne på vägen hem, och saknar henne ganska mycket just nu. Förhoppningsvis ringer hon ikväll, annars gör jag det. Vill träffa henne snart igen.

Jag älskar henne! Jag älskar Sofie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0