Fredag, Äntligen Fredag!

Yes! Äntligen är det fredag!

Sitter just nu hemma hoss Petter, Har gjort det sen jag slutade, Vi har fixat med hans dator och spelat SSBB och tittr just nu på En Massa Skit med Krull Productions. Kanske borde berätta om dagen, men vet inte om jag orkar.  Eller jo det gör jag.

Fredagen började Med Psykologi, Ah Älskar att börja dagen med flumlektion! Efter Psykologin hade man matte med vikarie ^^, Jobblektion, ganska skönt med en matte utan att gå igenom något nytt. Sen var det lunch, vilket som vanligt inte car det godaste man någonsin ätit men det gick ner. Sen var det dags för fysiken, kort och oinspererad. Vi slutade tidigare så vi hann göra oss i ordning till fotograferingen. Jag fick så klart sitta ner , igen... Det är så att säga inte så ovanligt. Har gjort det varenda skolfoto förutom två. Men denna gång hände det något nytt!, Något ovanligt, Malin var med på det personliga fotot!
Sen var det dags för Kemi och Biologi. Det gick fort och sen hamnade man här ^^,

Ja vi sitter här, jag petter och Bella och gör väll inget särskillt. Tittar på Krull productions,  Och annat på internet.
Imorrn blir det att jobba och umgås med Sofie (<3) Ska bli väldigt roligt, Riktigt roligt.

Men nu ska jag fixa lite saker, här hemma hoss petter, Återkommer senare med något roligt^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0