Hårdvare uppg. På datorn! Sthlm var föröverigt ganska bra denna gång!

Hejsan. Idag har man spenderat en del tid i en bil.

Resten har man spenderat på sickla centrum och här + hemma hos peter.

Innan vi stak åkte vi till Sickla Centrum. Anna skulle köpa skor.
Jag och pappa begav oss in på Pc City Istället.
Paradiset!
Vi gick runt och tittade på datorer och annat. Jag hade bara en 1100 kr på mig så jag kunnde inte införskaffa en ny dator tyvärr. Men en extern hårddisk och ett trådlöst tagentbord och mus hade jag råd med. Och på så sätt fick min dator en liten hårdvare boost. Ganska gött med massa extra minne.
Men sen åkte man hem och här har jag suttit hela dagen.

Bilder kommer senare. + på Kanderat äpple.

Gud vad gott det kommer att bli när tandställningen är borta. Massa saker kommer ätas då!

Men orkar inte skriva mer idag.
Ciao hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0