Lördag! Äntligen Helg

Ja du, lördagen är här och första gången på ungefär 10 dagar som det känns som om det är helg!

 Förra helgen gick bort och kändes som vardagar, Hur kommer denna helg att kännas. Som en riktig helg?
 Ja lördagen har redan känts som helg, om man bortser att jag är jätte trött och klockan är halv 6. Men det är på grund av att jag har jobbat en hel del idag. Fast lördagen är inte slut. Väntar på att Sofie ska komma! Kommer att bli jätte kul, älskar att vara henne nära.
Det gör mig så himla glad.

Tillägg.
 Sofie är här, vi lyssnar på musik och pratar, såg svensson svensson nyss och har allmänt kul, Hon är duktig på att ge mig energi, och göra mig allmänt lycklig. Hon utstrålar sådan energi! Älskar det. Älskar det mesta hos henne.

Men måste nog sluta nu, hon kommer snart upp.

Ennu ett tillägg.
 Lördagen är slut. Nå kändes det som en helg. Jag gick upp efter 8, jag har umgåtts med en och samma pers i över 5 h. Jag är lite lullig nu mot slut timmorna då jag fått i mig några glas vin. Så ja en typisk helg! Yes äntligen helg! Som jag har längtat! Redan i måndags började jag tänka "är det inte helg snart". En tanke som brukar komma framåt onsdagen.

Visst veckan blev ganska lugnare framåt onsdag torsdag men en helg utan sovmorgon och någon annan form av icke sysselsättning är ingen helg! I morgon (eller idag, beror på hur man ser det då klockan är över 12) ska man fira farsan som fyllt, Fyllde i fredags, minns inte exakta årtalet men över 45 i alla fall. Kan vara 46, Aja ska fira honom imorgon. Och leka i Excel där jag ska fixa fram lite tabeller. Ska bli jätte kul!
 Men kommer att sakna Sofie. Måste träffa henne snart igen. Men nu ska jag sluta skriva, Här i alla fall. Kan komma upp något lite senare. Ciao så länge.



Eftersom två anser att klassen är bra så blev det tre nu. NV07A ÄGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0