Mmm Good Coffe

 För  alla er som tror att denna text kommer handla om kafe så kan jag säga att ni har tyvärr fel.
Den kommer handla om dess kusin: Teet.

Ja te är min grej, och jag drar i mig i ett genomsnitt 6 koppar per dag, man kan faktiskt säga att jag knarkar det.
Att jag är beroende. Beroende!!
Omg jag är fan beroende, av ennu en sak, shit, och jag som glömt det i min Beroende lista. Som alla som läst min blogg innan har läst, vilket är ungefär 99% av er.
Så jag ursäktar att jag glömt detta väldigt viktiga beroende till min lista, men så nu är det tillagt.

Ps, Heroe startade igen förra veckan och denna gång ska jag försöka att följa det, även fast jag redan sett alla avsnitt från s2 utom det sista. Så det är ganska tråkigt än så länge, men ska bli kul att se det sista.

Men nu ska jag sluta för ikväll,



Mmm.. Good Teeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0