Naturarens Synvinkel På Tis,Ons,Tor!

Hej på er.
Var väll ca 3 dagar sen jag skrev här senast och dags för samanfatning av dagarna som gått.

Ja jag ursäktar att jag inte skrivit på ett tag, har varit för trött när jag kommit hem och har faktiskt inte haft någon direkt inspiration till att skriva. Men det har jag idag, I alla fall ett tag.

Så dags för tisdagen då!
Ja det är inte så mycket jag minns mer än att jag nästan somnade på första lektionen som var en miljökemi lektion. Fy på mig att hålla på att somna på den, men kunde inte rå för det. Var fortfarande trött efter helgen. Efter denna sömniga miljökemi skulle man enligt Karin (svenska lärare) ha Historia och enligt Martin (Historia lärare) ha svenska, så man missade ganska mycket på den lektionen. Karin hade faktiskt rätt och vi hade lite historia. Tittade på lite film och pratade om en massa gudar ifrån grekland. Sen var det äntligen lunch! Efter att man hade väntat på att Isabella och dem slutat sitt språk (Petter!) Men men, Efter lunchen hade man Matte som var ganska rolig, mycket jobb! Och sist engelska där jag satt och pratade Brittisk engelska med Karin. Kan få ett plus för dialekten. Efter skolan stack man in till stan med Petter och Isabella och senare hem igen för att bli uppringd av Sofie som undrar om dem tre kan komma te mig istället för att jag skulle te ngn av dem. Man såg en film och sen stack dem. Saknar Sofie redan!

Onsdag!
Orientering Hela dagen, eller ja 2 timmar och 20 minuter i alla fall, Från 10.17 - 12.17 var jag ute i skogen (ganska exakt) och letade kontroller, ganska roande och man villade bara bort sig en gång! (Woho!) Efteråt stack man hem och var Helt slut. Så man satte sig och åt och sen bada och sen upp och spela Lite spel innan skyttet, och efteråt skrev man kemi och Engelska!

Torsdag?
Hm väldigt kort dag med mycket jobb. Börja 8 sluta 11. Börja med kemi och skrev fort om min uppsats så den skulle bli så ultimat som möjlig. Sedan hade man genomgång och man hämtade ut kemi och Engelskan och sen så slutade lektionen. Hon sa inget roligt denna gång tyvärr. Efteråt hade man Engelska! Man gick te lektionen, fick ett papper med massa uppgifter på så man satte igång med det direkt, Sedan ville Niklas, Bella och Petter att jag skulle läsa min uppsats om min syster så jag läste den. De tyckte den var roande med bra engelska i. Sen var det dags med idrott, men vänta inga lärare på skolan sa de ju i tisdags, alltså inga idrottslärare, och Daniel var sjuk! Så bara att kolla om man hade vikarie och när? Det hade vi och i 40 min från när vi slutade engelskan, Alltså slutade man runt 10,40. Jippie! Så kort lektion med fysik och sen lunch, Times Upp, dags att åka hem! Sätter sig här och sitter barikerad här i ungefär 6 timmar. Yeahy. Hoppas det är mat snart!

Tack för mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0