Naturarens Synvinkel på Torsdagen och Fredagen

Hej Hallop, Igår var jag tyvärr lite för trött för att skriva något här. Gladje mig åt att läsa en massa andra bra bloggare tex Petter eller Isabella.
Men här kommer dagens och gårdagens dagar i ett inlägg, gud vad bra :D

Torsdagen var ganska intresant med det skället att det var andra normala torsdagen sen vi startade. Och andra dagen den här veckan som var normal lång, de andra två som jag redan har berättat om har varit ganska mega korta.
Den började som en vanlig torsdag, med kemi där man fick ovanligt mycket gjort, faktiskt! Det är ganska ovanligt, en till sak var att Susanne inte kom med något smaskigt Citat till Citatboken som hon annars alltid gör. Andra lektionen var en svenska lektion och man fick redovisa en text för halva klassen, och jag testade den över entusiastiska stilen som faktiskt gick hem bland de andra. Var ganska roande och vill faktiskt göra om det snart igen. Göra om det? VAFAN sitter jag och skriver, jag hatar sådant men igår känndes det faktsikt bra. Bra! Jag kanske håller på att bli av med min nervositet att framföra något för hela klassen. Aja efter svenskan var det idrott där jag orienterade med Niklas och Petter. Sen var det lunch + fysik och dagen var slut. Man stack hem te Aevan efter skolan för att invänta Petter. Han skulle klippa sig och vi hjälpa honom med datorn. Det gick så där och någon hjälp gav vi inte direkt. Spelade Super Smash Bross Brawl istället vilket var ytterst roligt :D.

Idag Fredag hade man en föreläsning om Dont Drink And Drive där en föreläsare berättade hur han hade bearbetat sin sons död. Han hade dött i en alkohols relaterad olycka och det var riktigt starkt av honom att stå och berätta allt. Man rördes verkligen av det han, sen att han var en riktigt bra talare gav ett riktigt plus till honom. Efter det så skulle vi prata om det han hade sagt och ja som vår klass alltid gör så pratar vi väldigt sällan och pratar då lite mindre än annars. Men vi fick en hel del sagt, tillräkligt för att vara sysselsatt ända fram te lunch. Efter lunchen hade man fysik test som gick rätt åt helvete och man vill inte se resultaten av det. Ett resultat var dock att halva skåpet följde med hem idag. Det Sprang efter än när man cyklade hem och han före mig så det stog och vänta vid dörren.
Men efter fysiken hade man kemi labb, jag hamnade med malin och laila vilket betyder pappersarbete åt dem (lungt jobb utan mycket arbete) och leka med syror åt mig. Vilket jag ibland vantrivs med men brukar alltid få den positionen. Fick Svavelsyra på handen, de sved lite men känndes mest kallt och konstigt. Gick bort när man sköljde med vattnet. Efter Labben orkade hon inte ha oss mer så vi fick åka hem. Jag och Niklas stack över till Philip för att övertala honom att hänga med te nykyrka. Vilket han gjorde, så nu sitter man här hemma hoss Niklas. Jag, Petter, Philip och självklart Niklas. Vi har lagat Tacos, spelat Wc3 och Super Smash Bross Brawl. Börjar märka en betydlig skillnad på det. Är mycket bättre nu än innan.

Imorron ska man jobba från klockan 9 till klockan 13 och efter det så ska jag förhoppningsvis umgås med Sofie :D
Hej Hopp på er och ha en Fortsatt glad Kväll, Natt, Morgon, Förmiddag, Eftermiddag eller Dag. Tack för mig nu ska man spela wc3 eller sova. Ska terorisera de andra i morgon bitti då man ska upp innan 8a MAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0