Rensa skallen

Hej, Hade tänkt berätta en sak.

Jag har tre sätt att Rensa skallen på, inte så intresant men måste få ut detta ;P

1. Prata
Det första och mest använda sättet att rensa skallen på är att prata. Ni som känner mig personligen vet att jag kan prata i ungefär 2 timmar utan att prata om samma ämne två gånger. Jag pratar och pratar och pratar. Går inte att få stopp på mig, och ifall jag inte säger något så känner jag mig otrygg i kläderna. Vill jätte gärna dela med mig av mina åsikter för mina kamrater. Så tyvärr så får ni nog stå ut med det, Sorry.

2.Sångtexter
Sångtexter är ett annat sätt för mig att rensa skallen, detta sker sällan men jag lyckas ibland med någon text. Håller på att bearbeta med en just nu. Men som sagt sker väldigt sällan.

3. Blogg(!)
Det tredje och sista sättet är att blogga! Allt jag inte får sagt skriver jag här. Den är bara till för det endamålet. Och jag mår bra av det och ni som läser får stå ut, för mig lär ni inte bli av med på ett tag!

You can break my legs. But never Break my Spirit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0