Skolblogg

Hej Måndag och dags för skolbloggen.

Dagen började med att man hade en prat lektion där vi läste högt i halvcirkel med grupper om 5 eller 6 pers. Älskar att se laila nervös, På engelska skulle vi översätta en text från pride and prejudice och det gick väll någorlunda bra, älskar fortfarande språket då det är så gammal engelska. Kemin blev att repa te biologiförhöret och jag fick ta Martins del med då han hade stukit pga att han inte mått så bra. Ajja det gick senare ganska bra och jag är nöjd med det, var dock riktigt nervös. Efter Biologin vart det mat. Äkligt var det och man köpte en macka. Medans resten av klassen hade språk satt jag och petter och läste tidsskrifter. Läste populär historia och kapten stofil. Ganska underhållande och sen var det dags för en matte lektion. Laila slutade aldrig hacka på mig och är riktigt trött på henne nu, nästa gång ryar jag till ordentligt på na. Sen var det dags för sista lektionen. Historia, där gick vi igenom det vi hade gjort lektionen innan och jag satt och läste om grekerna. Blev sugen på att spela Olympens Härskare Zeus då.

Det var en tråkig dag utan ngn direkt insperation, visst det var kul att prata och så, men är för trött för att skriva med inlevelse i detta ämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0