Skolblogg(ush vad tråkigt namn hm...)

Usch... Hatar namnet på denna "del" som utgör majoriteten av inlägg...
Bör nog börja skriva mer om annat, och ändra namn.
Naturarens Synvinkel! Ja det vart bättre.


Hej och välkommen till den forna skolbloggen som bytt namn till: Naturarens Synvinkel på Skoldagen!

Dagens skoldag har varit underhållande och kort (Jag börjar tänka på Magnus Ugglas Låt 4 sekunder,  där de har orden:  "4 sekunder underbart men kort. Åt helvete för kort."  Som faktiskt är ganska bra, ja jag är ett stort fan av Magnus Uggla kolla bara frisyren).
Man började klockan 9 och såg film i ca 2 timmar och 23 minuter men vem räknar egentligen? Sen var det hem och tack för idag. Filmen vi kollade på var Pride And Prejudice åh gud vad jag älskar den filmen! Den är underbart bra och inte så jävla kort (5 timmar o 23 minuter ungefär), har världens vackraste språk , både grammatiskt och dialogiskt(?) (kommer ej på ordet för när det gäller dialekten), storyn är underbar och händelseförloppet, skådespelarna är graciösa och har verkligen satt sig in i rollerna. Den är inte för romantisk, för dramatisk och inte för komisk den är en blandning av allt, som ger dem en perfekt mix och gör filmen betydligt roligare att titta på!
Ja som sagt så älskar jag den! Åh just ja kräftor är gott!




I miss you more then i can display, these feelings are impossible to explain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0