Studiedag = Jippie :D

Hej hallop där ute!

Yeahy idag har man varit ledig, studiedag har man haft och det har varit ytterst underhållande.
Jag börjar med att ursäkta gårdagens icke inspirerade och inlevelse fattiga inlägg, jag var väldigt trött när jag skrev dem och tror det var orsaken ^^.

Dagen började med att man låg och drog sig i ca en timma :D gud vad skönt det var och längtar redan te på lördag då jag kommer ligga och dra mig lika mycket igen :D
Efter att ha kommit ur sängen satte man sig framför denna manik och pratade med Jeppe. Vi bestämde att jag skulle komma efter jag ätit och badat så skulle vi hitta på något. Så man pakade datorn och stack. Väll frame försökte vi komma på något att göra, vi kom på att vi kunnde åka upp te Lizette och hälsa på, fast hon svarade inte på våran förfrågan så vi sket i det och började lana Slaget om midgård 2, efter första matchen på 1 h och 4 min stog jeppe som segrare, medans andra,tredje och fjärde matcherna vanns av mig :D. Nåja efter att man spelat och varit där i ungefär 7 timmar så var det dags att åka hem igen. Väl hemma så åt man, ursäktade att telefonen lagt av och gjorde matte. Matten orkade jag ett tag men inte tillräkligt för att vara klar, är fortfarande 7 sidor efter som jag måste göra imorron bitti. Just ja, Sovmorgon imorgon och Djurkälla resa med Miljökemin :D Fan vad kuligt det kommer bli :D 

Hm jag har kommit på att jag knarkar smilies i alla sorters texter, måste vara något teken på msn sjukan, och alla dessa förkortningar, förvånas inte om jag har dem i denna text med :P, Ajja Imorron ska bli kul imorrn och på torsdag.

Eftersom jag pratar med sofie just nu så är denna låt väldigt aktuell:

Smother me - The Used



Ciao på er, ska nog sova snart, hörs imorrn!

"Du vet.. Spöket laban"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0