"Arckebusering! 3...2...1!!!"

Dagen d är här, och varit.
Paintball för hela slanten, och det var värt det!

Ja jag vet att jag inte har skrivit här men nu skriver jag igen.

Idag körde vi paintball. Och jag klarade mig utan att bli träffad! De 4 första matcherna i alla fall, sen sköt karl jäveln mig i masken. Men värst var sista matchen...

"Skit! Min pistol lade av!"/Petterö. "Hit här ge mig skotten!" /Jag "Ok!" /Petter

"Ja det är bara en kvar i deras lag! Och det är Martin!!!"/Erik "Ja nu tar vi honom"/Karl "Fan!!!"/Jag

" Hit med pistolen så skjuter vi dig ej!"/Jeppe " Jo Tjena!" /Jag "Arckebusering!!! 3..2..1!"  *SMATTER*


Ja ungefär så där lät det sista matchen under de sekunder före min avrättning. Ett bevis på att detta har skett är min rygg som ni ser här nere.


Aj!!

Ja vist är den het! Ont gör det i alla fall och jag känner smärta ungefär hela tiden. Jag kan knappt luta mig mot något, och jag tyckte det var riktigt elakt.
Om man bortser det så var allt kul!
Nu ska jag tebax till lanet så hörs senare med en mer utförlig redogörelse om vad som hänt sen sist... Ciao!!


Gänget and my back


Gänget med mig rättvänd


Varför ler karl??


"Nästa gång är det karls tur!"/Erik " Hah gärna jag får aldrig blåmärken"/Karl "Där sa du för mycket karl!"/ jag och Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0