Fest!

Hm hej, det var ett tag sen jag sist skrev något här, dags att skriva om vad som skett sen sist, med betoning på sie Party!!!

Torsdag.

Torsdagen var inte så märkvärdig, en vanlig torsdags skoldag med Eng C, Matte, Lunch, Samhäll, Projektarbete och just ja, draget möte… Några saker som stack ut var att Petter försov sig och missade de två första timmarna. När han väl kom till skolan så upptäckte jag att vi hade bägge rosa t-shirts på oss… En sak som Fanny tyckte var Gay… men som hon senare försökte förtränga med att leta en mer Gayig Färg… Efter Projektarbetes Timman skulle vi ha Draget Möte, något jag och Petter missade totalt istället gick vi runt och Fönstershoppade, letade porslin och glas, såg ut som ett normalt Bögpar alltså. Det enda som fattades var Handhållning som min morsa sa när jag kom hem. Vad vi sa på draget mötet fick vi reda på senare, men det tänker jag ej säga här.

Fredag.

Ah Fredag, dagen alla hade längtat efter, bara för att vi skulle ha… *Dramatic Silence* *Trumvirvel* Just det, ni har gissat helt rätt! Matte D Prov!  För det har vi alla längtat efter eller hur?

Nåja. Kanske inte alla, kanske ingen när man tänker efter. Men ja Dagen började med Matte och Matte prov… Det alla längtade efter var att helgen skulle börja, och Festen på kvällen men mer om det snart. Efter provet var det Fysik C gånger 2 och sen slutade vi. Då var det först till Olika affärer för att köpa lite förberedelser till festen.

Sie Party!

Som sagt Fest på kvällen. Den var hos mig och tillägnad Isabella samt Alex, att de fyllt år för en vecka sen och att alla som är över 18 skulle ut te Harrys.

Det började med förberedelser och städning innan alla skulle komma, när väl folk började komma fixade man musik och så beställde man Pizza, vi spelade Ölspelet och åt Pizza. Sen började folk bli lite roliga och festandet eskalerade. Vi väntade på Malin vilket höll folk hemma hos mig ett tag till men sen orkade de ej vänta längre och de stack. Då kom Malin ca 30 sek efteråt. Och vi sprang ifatt alla, då stod de i kö till Harrys. När alla hälsat på Malin gick vi hem igen och Chillfestade. Jag drack lite för mycket och mådde sådär när alla kom, men det gick över efter ett tag. Då chillfestade folk mer och jag försökte sova vilket inte gick då så fort jag inte var bland alla så letade någon efter mig, oftast Sofie. Efter ett tag skulle de flesta dra, utom Tommy, Karl, Jeppe, Malin och Niklas. Men vid 4 stack även Malin och jag fick sova… Jag saknar alla! Det var så jävla kul!!!  Vi måste verkligen göra om allt!

Lördag

På lördagen vaknade jag upp 5 h efter att jag lagt mig och jag var riktigt bakfull… Något som gick över efter lunchen… Under dagen så städade jag, slappade framför datorn och Tvn, samt träffade Bella som skulle ta med sig saker hem, presenter och sådant. Vi pratade, åt tårta från gårdagen samt tittade på halva Mamma Mia. En riktigt Bra film! Sen så stack hon hem och jag slappade och gick och la mig tidigt.

Detta var allt jag har att säga, vi hörs senare ikväll samt imorrn. Till dess Ciao och ha det så bra!

 

Fest!!! Det måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0