Frisk!:)

Skumt, riktigt skumt!

Hejsan här är jag igen, ni som följer denna blogg eller som bara kollar in ibland kanske upptäckte att jag igår hade ett inlägg som hette Sjuk!

Igår var jag sjuk, blev det i förrgår och här kommer det skumma. Jag är frisk idag! Jag mår faktiskt prima . Lite nysningar och lite täppt kvar men annars är det prima ballerina. Det är alltid så för mig, jag blir sjuk, är hemma högst två dagar och sen är jag frisk igen.

För det första så blir jag aldrig sjuk, ca 2 ggr per år. Och när jag blir sjuk så är det antingen: Förkylning som jag inte är hemma för att jag har möjligtvis 2 dar om jag har feber (som jag sällan, mkt sällan har om jag inte har influensa), influensa då kan jag vara hemma en vecka som max, eller någon konstig sjukdom, senast var det hörselgång inflammation.

Just ja angående febern, jag har feber när min kroppstemperatur är på ungefär 37,5 grader, så den febern jag hade i fredags var ganska hög, min vanliga kroppstemperatur brukar vara 36,5 grader, eller ja ungefär. Det är kanske därför jag lider av migrän! Jag har kommit på gåtan om migrän! Eller ja kanske.

Men denna gång var det bara en vanlig förkylning då den är över nu.
Yes! Då kan jag få se alla imorron.
Längtar!
Ciao på er hörs senare!


Titta mamma en yeahy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0