Hm okej?

Hejsan alla kära läsare, och ni är ett antal pers.

Jag sitter just nu på mitt jobb och ja har inte så mkt att göra (inte värsta rushen direkt. Ingen här!)
Då fick jag en idé, jag kollar statistiken på min blogg. Då upptäker jag att det är ju 7 fler som är inne per dag än vad det är som följer den på blogglovin. Så då bara för att jag har så ur tråkigt (och vill ha fler komentarer) tycker jag ni som följer min blogg regelbundet(Inne minst en gång per vecka) kan ta och bara säga hej. Det skulle vara trevligt!

Hm fast nu kanske jag borde skriva om något roligt.. Något Spännande.. Något vågat? Ja något helt nytt.. Och ni som känner mig vet att något nytt att skriva om har jag problem med men jag kan försöka...

Just ja jag kom på det!
Jag har varit inne på en sida nu ett tag, Cracked heter den.
Den är grymt rolig! De listar en massa saker som t.ex. 6 insane discoverys that sciense cant explain. Eller  5 Real soldiers who makes rambo look like a pussy.
De är grymt roliga att läsa och man kan fastna hela dagar på den sidan. De är satiriska i sina texter ena stunden och rå seriösa andra stunden.
En helt klart besöksvärd sida! Just do it!!!

Martin Out!


Titta mamma, en körp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0