"Just ja, Fiskkvinnorna och Köttmännen."

Hejsan redan dags för dagens Naturarens Synvinkel på Vardagen? Jasså? Okej då^^,

Ah skoldagen idag har varit kort. Inte lika kort som igår men förhållandevis kort. Det är något som är riktigt bra med mitt nya schema. Kortare dagar!

Men Dagen började med Engelska C, som förövrigt var förvånansvärt rolig. Det kommer bli kul att gå den hoppas jag då det mesta var muntligt! Och alla som känner mig vet att prata kan jag och gillar jag. Nå ja efteråt hade man Matte D, lyckades arbeta på ovanligt mycket idag, fast det gör man ju när man har ngn att arbeta med så.

Efter matten var det lunch och senare var det Samhäll, mmm Politik… Kul! Imorgon kommer vi i grupper få skapa vårat egna samhälle. Det kommer vara kul :).

Nu kommer det, ”Just ja, fiskkvinnorna och köttmännen!” Jo det är så våran projektarbetes mentor sa till oss när vi letade upp henne. Projekt arbetet kommer bli riktigt kul, leta tungmetaller i kött. Och jämföra proteinet med fett. Kul!

Ps. Hör ni hur kul Köttmännen låter? Hm som vårat egna Justice league bara mycket mycket mer efterblivet. Kött superhjältar! Fransyskan Frenchie, Fläsket Lars och Entreceoun(?) Erik. Vi har ju redan Underklädes ligan, med Strumpmannen! Kalsongpojken! Trosflicka(Kommer snart!)! Samt anndra underklädes baserade hjältar!

Hm det var allt som hände i skolan, Tune up tomorrow for the next episode of Naturarens Synvinkel på Vardagen. Same Time Same Channel. Ciao!

Titta mamma! Köttmännen är här för att rädda oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0