Naturarens Synvinkel På Vardagen!

Hejsan alla och välkomna till Dagens Naturarens Synvinkel på vardagen.

Igår började skolan för mig som alla kanske redan vet. Det en 20 minuters intro till 3an sen vart det full skoldag som inkluderade Svenska B, Matte D och Psykologi B. På Psykologin tittade vi på en dokumentär om DID eller Dissociativ identitetsstörning, eller som den hette för Multiplers Personlighet. Det är den psykiska sjukdom där man skapar flera olika personligheter, det är även den de flesta blandar ihop med schizofreni som inte har ngt med flera olika personligheter att göra.
Det skumma var att det såg ut som kvinnan som hade det gjorde sig på när en ny personlighet tog över. Sen var nog killen som filmade (och var kär i två av kvinnans olika personligheter) skummare än tjejen.

Nog om igår Vad har vi gjort idag då? Jo jag har haft Min första biotekniklektion, där gjorde vi Neckleaces made of goo! Eller ja egentligen Halsband med en glasflaska fylld med alkohol och utfällt DNA som såg ut som ett halsband med en glasflaska fylld med alkohol och en äcklig sörja. Och det menade de att vi skulle gå runt och bära på?

Efter det hade jag min Första fysik c vilket verkar bli en intressant och slapp kurs, sen hade vi bara fysik B och så slutade jag dagen. Slappa men ganska underhållande har dessa två dagar varit även fast det känns som om sommarlovet aldrig varit.

Aja Hörs senare efter jobbet. Ciao.


Så där såg halsbanden ut. Bara att de var halsband, det var mindre, vitt och inte så trevligt som det där ser ut.
Hm Kanske inte såg riktigt sådär ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0