Sjuk!:(

Inte kul! Inte kul!!

Om jag inte mins helt fel så skrev jag på slutet igår att jag frös… Jag har blivit förkyld.

Jag frös ett tag igår, även fast jag hade: byt kläder, tagit på mig ett klädesplagg extra och hade på mig ett täcke. Eftersom jag även var väldigt hängig gick jag ner, frysande, för att se om jag hade feber. Vilket jag självklart hade, inte så hög men 38,5 graders feber.

Fan tänkte jag och tänker fortfarande, febern är som tur var borta men täppt, nysningarna och hostan är fortfarande kvar, för jag vill inte vara sjuk, inte när jag när som helst nu ska börja skolan, samt ska umgås med folk jag inte träffat på länge om två dagar!

Förhoppnings vis går detta över till dess men jag vet ju aldrig. Om jag ändå är sjuk på måndag och tisdag får ni leva med det. Har ju inte svininfluensan, eller har jag??


Titta Mamma en såndär med svininfluensa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0