Titta Mamma! En Naturare!

Sommaren är när som helst slut och dags för skola igen. Detta tänker jag fira med ett blogginlägg!

För att förtydliga lite, jag har inte skrivit här pga. sommaren! Många börjar skriva på sommaren men icke jag! Jag har haft annat för mig, så som nördat spel som Fotball Manager 09 där jag flyttat upp Linköping FF (ett bottenlag i division 2) Till Allsvenskan!

Nog om det, vad har jag mer gjort? Jo jag har umgåtts mycket med Lill-Karl, Jesper, Tommy och Erik. Samt så har jag gått från upptagen till singel, vilket enligt många ses som sorgligt och även jag är en av dem, men tyvärr var det inget jag kunde göra något åt. Sen har jag ju varit på semester, husvagnssemester på Öland och i Varberg.

Nu sitter jag mest och tänker på den kommande skolstarten. Kollat igenom mitt schema som inte såg allt för jävligt ut. Dock är jag fundersam om mina kurser då det står att jag har 4 valbara kurser då jag bara kan ha 3… men det löser sig nog. Sen är jag förkyld, funderar över vad LHC kommer vinna med över Frölunda ikväll (har för mig det var Frölunda vi möter) tror 3-2 en jämn match med andra ord.

Jag har även funnit en bra sida en webbserie om Neil som hamnar i Legend Of Zelda spelet och antas för att vara Link. Mycket rolig serie och de har kommit upp i två säsonger redan ^^,

Nå vad var det jag skulle skriva om då, jag har ju precis skrivit om vad jag gjort och lite höjdpunkter från sommaren som varit. Hm… Ne jag kommer inte på något mer. Ni får ha det så bra och så kommer vi få höras mycket mer i höst, då Jag ska väcka alla gamla godingar som en naturares synvinkel på skolvardagen osv. Men till dess så får ni nöja er med detta inlägg ^^, (ni vet jag kan ju alltid få lust att skriva senare sen ^^.) Ciao!


Titta Mamma! En Naturare!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det var på tiden :P

2009-08-14 @ 17:14:40
URL: http://isabelllllla.blogg.se/
Postat av: Martin "Mosvaka/Krull" Isacsson

Jag vet, har inte haft lust innan, men så helt plötsligt igår så fick jag jätte lust och skrev tre inlägg!

2009-08-15 @ 13:19:07
URL: http://mosvaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0