En helt vanlig Måndag...

Det är kul hur mycket en Natur 3a kan få att göra en helt vanlig Måndag kväll.

Ikväll har jag:
Skytte,
SSU,
Korpen möte,
Läxa,
Yoghurt
och på näst sista lektionen idag blev jag uppmanad att åka på Komun Fulmäktige då Jag hette Nya Mona Sahlin i fredags kväll, frågan är nu bara vad ska jag göra?

Tror jag ska åka på SSU och öppna för resten, för att sen dra till korpen och gå på det mötet, och efter det får det bli läxa samt prata med älsklingen.

Usch, varför ska vi ha så mycket att göra och så lite tid?

17.14: Fick reda på att jag ej kunde komma till Korpen, så får dra på SSU helt istället, gött då det är Julavslutning.

PS Ska göra En Rebus (jag vet, koncept stulet från Strumpmannen) den kommer nu direkt efter detta inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0