Ouch!

Ah My Arm!

Jag skrev ju i söndags att petter skulle få slå mig ifall jag missade skriva en dag, vilket klantiga jag gjorde igår… Så idag har petter slått mig på lite oregelbunden basis för det.

 

Vad hände igår då? Jo inget specielt hände, jag hade en vanlig dag bortsett från att jag tog tag i  min träning, var alltså och tränade.

Varför skrev jag inget? För jag  helt enkelt glömde bort…

 

Men nu skriver jag istället, och jag börjar med att ändra en sak i ”Petter får slå martin när Martin missar att skriva ett inlägg-Regeln” och det är att han ska bara få slå mig någon eller några enstaka gånger… Inte hela dagen.

 

Vad har hänt idag då? Ja jag har skrivit upp mig för körskolan, har körlektion den 4/1, något jag kom på senare är helt omöjligt, jag ska nämligen då vara i sävsjö och skjuta sveriegs största skytte tävling ”Swedish Cup”.

Spännande namn va?

 

Sen när jag kom hem upptäckte jag att jag fått presenter, från stockholm och att jag även nu är 2 skivor rikare. Det var Franz Ferdinands skivor : ”Tonight” och ”You Could Hav It So Much Better” som hade skickats från stockholm.  Samt så smsade dem från korpen och sa att de hade en julklapp åt mig.

Martin gör nu bakåtvolter av lycka!

 

Men nu ska jag äta, sen blir det av att skjuta till sig ennu en present.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0