Spanjorer Är Sega.

Idag har jag inte tränat.

Jag skulle egentligen tränat, men gick på stan med Jesper istället.
Vi fick sällskap dit av en massa spanjorer, och de är inga snabba spanjorer..

De gick jäääätteeee sakta. Verkligen jätte sakta, samt så var de tvungna att stanna hela tiden och kasta lite snöbollar på allt och alla.
En annan sak jag upptäckt, som Bella upptäckte redan igår, är att de är väldigt kroppskontakt beroende, vi gick till stan, då kommer en utav spanjorskorna upp för att fråga lite om mitt projektarbete, som hon betraktade när vi höll på med det innan det bar av till stan. När hon kommer fram tar hon tag i armen och kör en armkrok, visst helt harmlöst men ändå något förvånande.
Det är inte bara det, hon höll med om att de var mer beroende av kroppskontakt än vi, men samtidigt såg hon oss som lite kalla, något jag måste hålla med om, vi har våran egna lilla identitets area. Där ska helst ingen som man egentligen ej känner komma in.
Något ytterst larvigt.
Men de kramas hela tiden med varandra, pussas och kramas så ja, jag vet ej.

Men som sagt så är spanjorerna söliga och väldigt kramgoa (kommer ej på något bättre ord).

Efter stan bar det av till Jesper och sen hem och här sitter jag nu.
Ska ändra "PetterfårslåMartinomhanmissarattläggautettinläggvarjedag-regeln" Från "Petter får slå Martin Enstaka gånger om Martin missat att lägga ut ett inlägg." till "Petter får slå Martin Enstaka gånger dagen efter att Martin har missat att lägga ut ett inlägg, om Martin anser att Petter har slått Martin ett fel antal gånger eller vid fel tillfälle får Martin slå tillbaks."

Just ja, jag vann en porslins gris igår, den heter Felix.



Nu har jag skrivtorka så Ciao!


1 dag kvar <3


Kommentarer
Postat av: Isabella

Varför kan du inte ändra till Martin får slå Petter om han missar ett inlägg ? Instämmer till fullo (det där med spanjorerna)

2009-12-18 @ 17:38:18
URL: http://isabelllllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0