Välkommen! Välkommen till ...

Hej igen på er, mina kära läsare.
Jag vet att ni inte är så många men ett litet antal är ni (som tur är).
Nu är jag här igen.

Jag vet att minst två av er hatar när jag ber om ursäkt för saker, saker som vanligtvis inte är mitt fel och helt onödiga att be om ursäkt om och jag har blivit bättre på att inte be om ursäkt för att jag finns, men denna sak måste jag få be om ursäkt för.
Förlåt mig kära läsare som gått in här då och då för att besviket inse att senaste inlägget skrevs för 3 månader sen.

Men vad har hänt under dessa tre månader? Det undrar säkert ni som inte känner mig till vardags, eller som bara inte träffat mig på ett tag. Är han samma krullhuvud som för tre månader sen som älskar sin Sofie?

Ja vad har hänt under dessa tre månader? Är jag samma krullhuvud? Ja det är jag, men mitt krull har dock fått förstärkning utav en hatt. Så nu bär jag jämt denna huvudprydnad. Jag älskar fortfarande min Sofie, vi firade 5 månader för bara 5 dagar sen. Jag älskar henne utav hela mitt hjärta och mycket mer!

Jag har bytt favorit musik genre för första gången på tre år, från punkrock till indie pop. Därav hatten, jag påverkas väldigt ofta utav den musik jag lysnnar på, jag försöker alltid efterlikna de artister jag gillar, och jag har upptäkt att de flesta har hatt på sig så då köpte jag en. Den passar för överigt ganska bra, dock väldigt mycket krull, för mycket krull. Därför ska jag klippa mig snart, rättare sagt så ska jag fixa en klipptid imorgon.

Jag har faktist fått den vackraste förfrågan som jag någonsin fått, en inbjudan till den årliga balen, utav Sofie. Det är den näst lyckligaste dagen i mitt liv (So far). Den slår inte den lyckligaste vilket är dagen då jag och Sofie blev ett.

Jag har läst Liftarens Guide Till Galaxen och älskar den! Det är den roligaste boken jag läst i hela mitt liv! Rekomenderar den starkt till alla! Sen har jag utveklat mitt Politiska Jag, via en kurs som SSU höll. Nu kan jag argumentera för min sak! (Problemet ligger fortfarande i att jag ej vågar det fullt ut, utan så fort det blir diskussion och jag ligger i underläge så ger jag mig).

Annars har det gått bra i skolan och karriärvalet har ändrats två gånger, först till psykolog och sen tillbacks till civilingengör (för höga poäng till psykolog) och så har jag blivit anime nörd igen.

Varför skriver jag detta? Jag vill få igång min blogg igen, men vet inte säkert vad jag ska skriva om. Idag kännde jag för detta så då blev det så.  I morgon skriver jag troligtvis om något annat.

Tills Dess Ciao och sköt om er!

Barnprogram för barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0