21st Century Breakdown.

Nämen hej, sitter du här? Nämen vad trevligt.

Jag tänkte bara meddela er att den 15 maj i år släppte världens (enligt mig, du kanske har helt andra åsikter men tänk efter, det är inte din blogg du läser just nu detta är faktiskt min blogg så Schkit påå deeeeeejj(Have a nice day)) genom tiderna bästa band ett nytt album!
Green Day släppte deras album 21st Century Breakdown och fick vänta i hela 10 dagar innan jag lyckades få pengar till att köpa albumet. Men som tur var hade jag Spotify! Och där fanns skivan.
Den är faktiskt jätte jätte jätte bra, men inte riktigt lika bra som deras bästa skiva, American Idiot. Som släpptes 2004, för fem år sen alltså. Men den blir bara bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den. De flesta av låtarna är faktiskt riktigt bra och kan mäta sig med låtarna från American Idiot.

Nå vad vill jag få sagt med detta? Jag vet faktiskt inte, kanske meddela detta till er då jag vet att knappt någon vet att jag är ett stort fan av Green Day och att jag har varit det sen jag gick i 7an (sommaren mellan 7an och 8an) och att min musiksmak utformats utav Green Day och liknande musik.
Nu på senare tid har jag faktiskt börjat lyssna på mer indie och sådan musik som jag även älskar och där The Kooks är favoriterna.

Men det var ungefär det jag ville säga. Puss och kram och smek och kyss och ja bara fantasin bestämmer gränserna *wink, wink*.

Martin is out! Ps kommer nog med ännu ett inlägg senare, om jag kommer på något kul att skriva.


Viva La Gloria(Little Girl)!
Bästa låten på skiva enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

HÅLLER MED BROR (y)

2009-06-03 @ 22:47:50
URL: http://annaisaccsson.blogg.se/
Postat av: Anton Bergström

Nice blogg martin =)

bara att kolla in vår blogg, sveriges bästa humorblogg.

2009-06-03 @ 22:48:35
URL: http://begravenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0