Blaha Blahe Blahi Blahö Nu Ser Ni, Jag lever!

Hejsan hoppsan i galoschen.
För att bryta en trend så frågar jag ”Har ni saknat mig??” Istället för allt ursäktande.
Har ni saknat mig?? Vad bra för här är jag igen, eran älsklings ponke med krulligt hår!

 
Ja nu är jag här igen, och nu ska jag bane mig uppdatera denna blogg, så ofta jag orkar och kan! För nu har faktiskt Petter börjat blogga igen, och jag har faktiskt fått min vilja att blogga tillbaka.

Så vad ska jag skriva om nu då? Ja inte ska det vara något politiskt, ty det har jag en annan blogg till så är ni intresserade av sådant får ni faktiskt läsa den. SSU Motala.

Men jag kommer nog bara skriva om saker, intressanta eller icke intressanta saker, skit samma jag kommer bara skriva, skriva och skriva! Och eftersom jag innan skrev väldigt mycket om skolan kan jag lova er att det mesta kommer ej vara om skolan, bara roliga händelser som när Petter hittade fyra magneter under ett bord (väldigt starka magneter!) som vi lekte med hela dagen igår.
Ibland kommer jag även att skriva om händelser förr, typ balen eller annat sådant. Men nu är jag klar här då detta bara var ett öppnings inlägg.
See ya soon!

Titta En Haest
Titta mamma! En Haest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0