Korpen hej, korpen hejdå!

Arbetslös, tjoho. Arbetslös, tihi!

Hej, nej jag har ej blivit arbetslös, får faktiskt jobba 6 timmar i sommar. Tänkte skriva om det lite. Saken är att jag timvikar på Korpen gymmet här i stan. Och jag tjänar 50 kr i timmen på detta. Nu är det dock så att det har blivit finanskris i världen om ni ej har märkt det. Och ja jag vet att jag har lovat att ej ha politik i bloggen, det är svårt men egentligen vill jag skylla mitt problem på regering Reinfeldt och deras passivitet.

”Oh Damn, Oh Damn Oh Damn Oh Damn. Don’t you schuss me! I’ve been quiet for 18 years. 18 years!” Hm, citatet är från Life of Brian. Aja tillbaks till ämnet. Mitt problem som jag skrivit ovan vill ja skylla på … Just ja ingen politik, hm vill jag skylla på hundarna, ja det är hundarnas fel! *puh* Men ja just ja, vad är mitt problem? Jo det är att jag bara fått 6 timmars arbete i sommar, ja 6 timmar, inte per dag utan på hela sommaren! Det ger mig en budjet på 3 månader som ligger på ungefär 300 kr.

Detta är jag irriterad över, och hade jag vetat det hade jag sökt nytt jobb för ett bra tag sen, men idag är det försent och nu vet jag ej vad jag ska göra i sommar medans alla andra jobbar… Några förslag?

Aja bort med all negativ energi. Om det nu finns? Aja, hm jag gillar verkligen ordet ”aja” har jag upptäckt. Så för att ni inte ska lida mer slutar jag skriva om detta här.

Just ja åter till Arbetslös saken, jag funderar på att sluta, några som vill ge mig arbete? Eller bör jag fråga en viss Fredrik?? Nej inte igen! Sluta nu Politiker Martin!
Cya Soon!


Titta Mamma! En Corvus Corax!

Kommentarer
Postat av: Karl

Men snälla martin, sluta whina om att det var Fredriks fel att du förlorade ditt jobb. Jag är 100% säker att du hade förlorat även med Mona som statsminister.



Sluta klaga på det och ta det som en man :P

2009-06-08 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0