Äntligen!

Yes äntligen! Nu är det klart! Den 9/4 är det dags för Paintball igen!

Som jag har längtat efter den dagen, dagen då man ska få spela Paintball igen! Och nu är det äntligen fastställt att den 9/4 kör vi. Det ska bli så sjukt kul och jag ser sjukt mycket fram emot det, efter besvikelsen med brysselresan då SSU styrelsen gav Linköping och Norrköping alla platser och kunnde inte ge mig en enda plats så har jag inte riktigt haft något att se fram emot (mer än halvårs firandet för mig och Sofie som var underbart! Älskar dig Sofie min älskling). Men som skrivet innan så kör vi den 9/4 kl 14.00 och det ska bli så sjukt bra! Så nu är frågan, kommer jag träffa dig där? Skriv om jag känner dig och du är intresserad så ska jag nog kunna fixa en plats till dig.

Tills nästa gång! Ciao Vi hörs!


See u there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0