Ennu ett Yeahy ^^,

Hej hej hej hej heej!
Här är jag igen ^^,
Saknat mig??

Jag ursäktar mitt ytterst ohyfsade språkbruk, jag är för glad för att skriva hyfsatt.

Varför är jag glad? Jag brukar inte vara glad, mer än när jag är med Sofie, tänker på Sofie, pratar med Sofie eller om Sofie, eller något som har med Sofie att göra. Sen brukar jag vara ganska glad när jag umgås med folk, eller pratar med folk. Hm jag är nog glad jämt när jag tänker efter...

Åter till ämnet. Jag är extra glad just nu. För jag vann en OS keps. Vi hade en tävling idag på skyttet, den heter något med Jakobsson's minnes tävling, Magnus Jakobssons minnes tävling har jag för mig, jag är faktiskt släkt med honom, det är min pappas Mor eller Farbror. Han är död. Åter ennu en gång till ämnet, vi hade en tävling som jag nämnde innan. Den vann inte jag. Men vi hade finalskytte efter åt. Den vann jag och istället för att kamma hem en fet pokal och en mindre pokal vann jag det kolaste i världen, en OS keps, som sverige hade under OS i Kina. Visst är det coolt.

Vad har hänt mer sen jag skrev senast vilket var i förrgår?


Jo det har gått två dar och vi är bara 15 dar ifrån Paintballen.
*EEEEEEEEEEEEEKK*
Jag är sjukt pepp på det, så pepp för något har jag inte varit på mycket länge.

Men nu så ska jag ringa Min älskling Sofie.

Puss och kram mina kära läsare, Vi hörs nog imorrn. Godnatt




15 dar kvar sen så jävlar blir det Paintball för hela slanten!

ps Älskar dig Sofie! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0