Längtan efter egen lägenhet.

Hej, det var några dagar sen jag skrev här.
Under dessa dagar har jag fått maginfluensan och suttit hemma det mesta.

Hm skolfri tisdag idag.
Vad har man syslat med? Nej inget är lite små sjuk sen maginfluensan (som jag fick i fredags) så det är inte någon som velat umgås med mig. Så mest har man suttit här, eller legat, och tittat på serier. Ganska bra tidsfördriv men tråkigt i längden, särskillt då man gjort det under sin lediga tid sen i fredags...

Aja, jag var precis ute och gick lite. Skulle till närmaste Ica och handla lite choklad till mig, då slog tanken mig att det skulle vara gött med egen lägenhet.

Inte pga. att det skulle vara gött utan systern och alla utan mer för att ha ett eget ställe att ta hand om. Att städa själv, att gå och inhandla saker till själv. Bara ha för sig själv, kunna göra vad man vill, när man vill. Att ha ansvaret att städa det själv och att köpa mat själv.
Det skulle bara vara skönt och gött.

Ps fick höra om Mjölbys Paintball bana igår. De har tydligen en bana med ett fort i, plus så kör de med natt spel.

Jag längtar tills jag ska testa den banan, kommer bli förbannat kul!
Jag längtar även tills nästa fredag eller lördag då jag äntligen kan träffa älsk igen!

Tills Nästa gång, ha det bra och sköt om er. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag längtar också till paintball. Du kommer få så jävla mkt smisk

2009-03-09 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0