Natur är bäst!

Sim sam summit N har Vunnit!

Känslan av att vara på den vinnande sidan i årets draget tävling är gudomlig. Den finns kvar ännu. Dessa dagar har varit så gudomligt härliga att jag gärna går runt trött resten av livet om jag bara får ha det så här hur länge som helst!

Första dagen var vi Kannibaler.  Spexet för våran del var sämre än samhällarnas dock var det lite fail med några av deras Förnedringar. Andra dagen var vi Starwars och då ägde vi dem! Vi ägde dem så mkt att de gick ut efter vårat draget lag hade presenterats.

Draget vann vi brutalt. Var inte en stunds tvekande under hela draget och vi vann efter ngn minut. Även fast vi väl van överlägset så kan jag erkänna att jag kände en liten del nervositet precis innan startskottet!

Festen sen Vart ett fiasko då vi som betalat ej kom in på hallen ändå… Så jävla illa!

Sammanfattning klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0