Ornsdag!

Onsdagen!

Hejsan hoppsan!  Kände att jag inte hade något bättre för mig så jag kan lika gärna skriva lite roliga saker om idag här.


Så vad har hänt idag då?

 

Jo det började med en tur till skolan (as usual). Det var minusgrader ute vilket resulterade i att jag tog på mig min varma och vackra vinterjacka samtidigt som jag muttrade över att det fortfarande är oktober, en höstmånad… Moder natur är inte riktigt som hon ska i år då jag ansett att det varit kallt hela året (förutom i mars runt paintballen… Då var det VARMT!). Något som kan göra att nästa år blir desto varmare!

 

Efter att ha cyklat till skolan, just ja hål i byxorna vid låret och en kall cykelsadel är verkligen inget att rekommendera, så hade jag bioteknik vilket bestod av att läsa en massa text om årets nobelpristagare inom kemi och Medicin/Fysiologi samt en genomgång om Antibiotisk resistans hos bakterier.  Sen hade jag ett hål från 10 till 13.15… något som spenderats till att kolla fysiker linjen på LiU, den lockar ordentligt mycket samt så var det väldigt få som sökte och väldigt lågt snitt på intagningspoängen.  Vilket gör att jag kommer in! Detta är väldigt glädjande för mig, sen de resterande 3 timmarna användes för att slö spela ett roligt spel samt äta mat. Sen var det fysik labb som gick riktigt bra, jag lärde mig även min räknare lite bättre ^^,.

 

Nu så är jag precis hemkommen från musikskolan och ska spela ett spel.

 

Dagens bild får bli på en Hund (gårdagens var en katt)

 

Ciao!

 

Titta Mamma En Hound!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0