Saknat Mig?

Saknat Mig?

Hej jag vet att det var ett tag sen jag skrev något här. Men här kommer ett inlägg igen!

Det har hänt så mycket sen jag sist skrev, sist jag skrev var under draget veckan och redan lördagen samma vecka hade Wokad Gnu Spelning på Brygget. Jag Spelade då andra gitarren för detta Punk/Indie Band och det var skit kul. Tyvärr så ansåg de att jag nog var för överflödig och att de hade klarat sig bättre utan mig så i söndags så vart jag typ kickad. Inget jag direkt bryr mig om, visst det var ju kul att spela i band för första gången och det var skit kul att spela inför folk(även fast de ej var så många) men det tog för mkt tid och så mega kul var det faktiskt ej.

 

Efter det så hände inte så mycket mer än att jag har varit på skytte läger i sävsjö. Där har jag skjutit som en galning(!) och haft skit kul! Det var mest mängd träning och jag slog de väldigt många i en tävling då innan finalskyttet låg jag 2a. Dock sköt jag bort mig totalt under finalskyttet och jag har ingen koll på vilken placering jag hamnade på senare, Det är enligt mig den där jävla(ursäkta svordomen)megalinken. För er som ej vet vad det är (ca 100%) så är det en grafisk tavla, du skjuter på en svart rulle istället för en tavla, dock ser det ut som en tavla, och där känner en dator av vart på rullen jag träffat, alltså räknar den ut exakt vilket värde träffen har och visar sedan upp den på en monitor man har lite bredvid sig.  Det är ej allt detta som stör mig utan det är bakgrunden, det är en stor vit metallplatta som ska dölja rullen som går runt den papptavlan som finns (ja för att det ska se ut som en tavla) detta gör att det blir en stor tavla och för mig jobbig att sikta på, då jag är van vid de papptavlor vi i klubben kör på. Och på så sätt glider jag ner in i det vita metallplattan och jag börjar tänka helt fel. Jag börjar tänka, något man ej ska göra och jag börjar leta efter en träffpunkt(något som finns automatiskt) och koncentrerar mig i fel saker. Detta resulterar i att jag skjuter skit skott… Detta måste jag absolut träna bort. På kvällen var det Bodaborg något vårt lag *host* tog 10 rum på *host* och på så sätt vann.

 

Nu igår satt jag i över 4h och jobbade fysik, lyssnade på Simon And Garfunkel, Cornelis Vreeswijk och på en skiva gamla 70tals låtar. Upptäckte att jag lyssnar alldeles för lite på dem och att de är alldeles för bra för att jag ska lyssna så lite som jag gjort på dem. Så för tillfället knarkar jag svensk musikhistoria.

 

Idag har jag haft fysik prov och shoppat Studentmössa för över 750kr… Fan(Svordom igen…) vad dyrt det ska vara! Men men ska det va så ska det va rejält! Nu sitter jag och bloggar samt läser tidning.

 

Jag har även tänkt ut en strategi för hur jag ska blogga mera, jag kommer dedicera minst två dar te bloggande, Torsdagar och Tisdagar. Men jag ska även om jag får lust blogga andra dagar. Förhoppningsvis kommer jag skriva så mkt som 7 Inlägg per vecka.

Men nu så känner jag att jag får återkomma om jag kommer på något nytt… Hejdå och syns sen!

Här kommer en bild på en Katt:

Titta mamma! En hög Katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0