Filmkväll!

Av det som hänt i veckan kommer jag inte skriva något om. Men om gårdagen kommer nu!

Hejsan, jag orkar inte skriva vad som hände i onsdags, torsdags eller fredags. För jag kommer inte ihåg mer än att jag försov mig i fredags och kom nästan försent.

Igår dock hade vi filmkväll!

 

Den hölls hemma hos Bella. Det var jag, Bella, Niklas och Petter som var där. Vi började med Starwars, episod 4. Efter typ en kvart vart jag sugen på chips, så då stack vi till Östenssons. På vägen hittade vi Petter liggandes i en buske, vi kände att där borde han inte ligga så vi plockade upp honom och drog med honom till Östenssons. Väl där så hittade vi Chips med Bearneis smak, eller det stod att de skulle smaka Bearneis och gräddfil. Men var mest gräddfilssmak. Fy OLW, nästa gång ska de enbart smaka Bearneis.

 

Sen stack vi tillbacks till Bella och tittade vidare. Efter Starwars vart vi oense om vilken film vi skulle se, Starwars Episod 5 eller Män som hatar kvinnor. Blev ingen av dem utan den mest obehagliga film jag någonsin sett. Funny Games, jag varken rekommenderar er eller avråder er från att se den, då den var väldigt obehaglig men ändå sevärd. Men en sak är säker och det är att jag aldrig kommer släppa in en främling klädd i vitt och som vill låna 4 ägg samt som är väldigt artig…

 

Efter Funny Games var det The Contract. Den var även den riktigt bra och man undrar hur dålig någon är när man skjuter mitt fram mot en (nästan fri sikt, två trädd på sidorna), man ser hur det träffas i båda träden men han missar personen. Sen var det en cykeltur genom väster och hem.

 

På vägen körde jag om en buss.

Den stod still.

Här är en kräfta, Den är brun.

Titta mamma en kräfta, den är brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0