N för alla - Alla för N!

Av olika skäl har jag inte orkat bry mig om att skriva om vad som skett denna vecka. Men nu fick jag en stor lust att skriva om gårdagen!

 

Ja igår är en lite speciell dag, för vi hade en mega stor Naturfest! Och med Naturfest menar jag en Fest för enbart Naturare.

Det kom ungefär 70 pers och det var i seglarklubbhuset på råsnäsudden och det började med lite mingel och några välkomstdrinkar. Jag vet inte riktigt vad det var i dem men jag tror det var grenadin, vodka och ngn cider. Gott var det i alla fall.

 

Sen gick man upp och började middagen. Den bestod av en grillbuffé från Östenssons, riktigt gott. Till det drack vi vin. Under hela middagen så skålades det, talades det och sjöngs det för fulla halsar. Det blev en så go stämning bland alla oss så det går inte att beskriva, man måste vara med för att veta hur det var. Men efter maten var det efterrätt bestående av Kladdkaka och grädde. Även det var jätte gott och för att citera den underhållande damen som satt mitt emot mig ”Öl smakar kladdkaka i lappland, i lappland”. Men efter middagen parvlade vi oss ner till dansgolvet.

 

Då började festandet, höjdpunkten på hela kvällen. Man pratade och dansade ja ni fattar. Och så höll det på i några timmar. Men Johan, Emil och Isac är skyldig mig ny hud på ryggen! För de snurrade runt mig så jag ramlade in i ett trädd, vilket gjorde ont!

Allt som allt var det en av de underbaraste kvällarna på väldigt länge.

 

N för alla – Alla för N!

 


Kommentarer
Postat av: Astridh

N för alla<3

2009-09-27 @ 20:09:21
URL: http://www.jagheteregentligenalex.info
Postat av: Astridh

N för alla<3

2009-09-27 @ 20:10:29
URL: http://www.jagheteregentligenalex.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0