Naturarens Synvin... Äh NSV Tisdag!

Dags för dagens episod ur…*Trumvirvel* (Jag är jätte originell nu, bara jag som gjort detta i hela vida världen eller hur!) … Just det Naturarens Synvin… äh Ni vet.. NSV tisdag.

 

Dagen började med en skön och bra sovmorgon som spenderades till att skriva dagens förra blogginlägg. Därefter var det att panik cykla till skolan så jag inte skulle komma sent.

 

Fysik stod på schemat och vi hade genomgång och även med det så lyckades vi jobba bra i boken också. Jag börjar gilla dessa Fysiklektioner, jag är omänskligt effektiv på dem! Efteråt, eller ja egentligen samtidigt nästan hade vi klassråd. Där fick vi info om draget. Årets regeländringar må vara positivt å skolans vägnar men gör draget så mycket tråkigare, regel efter regel som sa att man ej fick göra si och ej göra så som att affischera vart man ville osv.

 

Efter var det svenska där vi gick igenom ryska litteraturen vi ”läst”, gick bra och jag läste en dikt som jag senare beskrev väldigt noggrant.

 

Efter lunchen som följde svenskan så hade vi Matte, där jobbade jag på även här väldigt Effektivt och jag är snart där man ska vara om några dagar.

 

Sen var det Psykologi! Där gick vi igenom Narcissistisk personlighetsstörning samt skulle diagnostisera en man som visserligen var frisk men på väg in i fobi, tvångssyndrom, Paranoia och möjligen även en depression. Jag amatör psykologen som jag är hade satt in honom för behandling av Fobi och tvångssyndrom direkt. Så måste läsa på mina sjukdomar.

 

Sen drog jag hem och har slappat. Såg även årets första Idol! Det var Hilarious men tycker synd om My.

 

Aja det var allt för mig här kommer en Het Kladdig Tjej.

 

 

Titta mamma! En het kladdig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0