Grölff=S.Katt

Hejsan allihoppa, här är jag igen.

Jag tänker ytterligare en gång försöka få igång det här. Jag kommer nu bryta en av mina forna löften dock, att hålla politiken utanför min personliga blogg, då vi närmar oss ett val (Jippie, vi kommer vinna!) så börjar mer och mer av min vardag att handla om politik.
Jag kommer självklart att även skriva om allt annat jag gör så fort jag får tid till det.

Men vi kan ju alltid ta det jag sitter och gör nu, jag sitter i Marieborg som för er äldre läsare vet är en folkhögskola i norrköping ägd delvis av socialdemokraterna och som fungerar som en kursgård och vandrarhem.
Här sitter jag för tillfället och deltar i en kurs om Kommun ledare, en så kallad Kommun Ledar Utbildninge KLU.
Där ska jag lära mig bli en bra ledare. Samt öka min argumentations förmåga.

Igår spelades det Mafia, något jag gjort en gång innan, jag vart mafiamedlem och anklagades varje omgång för det mord som skätt natten innan, men på något sätt lyckades jag alltid, Alltid!, vända på anklagelserna och argumentera för att den som anklagade mig var mördaren.

Sen så ska jag även börja med en sak på Facebook, jag ska facebooka om kurserna jag har kvar. Kul!

Men jag skriver mer sen, en uppgift till er, vad menar jag med rubriken?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0