Men jag kan aldrig aldrig aldrig bli ihop med dig, för du är moderat! Moderat!

Hejsan allihopa.

Har snart gått klart den här Kommun Ledar Utbildningen och jag kan bara säga att den har varit väldigt rolig.

Just nu sitter jag och tittar på mina färgglada fingrar och sen på vårat väldigt vackra plakat. Ett hjärta fyllt med massa små hjärtan med texten " Med den blå regeringen hoppas jag att du har valt rätt föräldrar" samt "Mitt hjärta är rött. Vad är ditt?" Samtidigt lyssnar jag på Doktor Kosmos låt "Doktor Kosmos gör en låt" och "Borgarsvin".

Har hört att det snöat förbannat mycket hemma i Motala, något jag faktiskt inte märkt av då det inte alls har snöat den mängden här.

Nu ska jag lyssna på ytterligare en Föreläsning, vilket ni kommer kunna följa på FB.

Hörs där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0