Fest eller?

Sittandes, läsandes Ottar. En hög knack på fönstret till höger om mig. En liten figur och en hysterisk kom hit vinkning, sedan försvinner den lilla figuren mot dörren.
Typiskt Isabella.
Jag reser mig och går lugnt tillbacks mot tidningarna för att lämna min halvt igenomlästa Ottar.
"Martin!"
"Ja?"
"Fest på Fredag!? Vi ska fira Kristin, undrar om vi kan vara hos dig."
"Ja det ska nog fungera."
"Alex undrade, bra!"

Sedan försvinner Isabella lika snabbt som hon kommit, för att sedan dyka upp igen. Vi går mot skåpen för att hämta samhällsböckerna.

Yes! Äntligen blir det fest igen!
Samt så kommer Caroline (<3), ska bli kul att festa med henne för första gången. Nu kan jag knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0