Körlektion

Hejsan
Idag hade jag min första körlektion, något jag varit smått nervös över. Tänk om han vill att jag ska köra i trafiken, jag som bara kört lite smått på parkering innan. Självklart var det just i trafiken han ville att jag skulle köra, jag satt på helspänn de första tio minuterna, men efter ett tag släppte det. Det gick faktiskt över förväntan, nästan till och med bra. Dock så var det ju min första gång och det märktes men annars gick det helt okej. Fick motorstopp några enstaka gånger, då i bussfickor när jag skulle stanna.

När jag kom hem skulle jag plugga, vilket jag gjorde, läste 4de kapitlet i Fysiken och började på 5de, då deckade jag och sov som en stock...
Vaknade sedan med boken i ansiktet och undrade hur den kom dit.

Funderar på att kuppa mot daniel med, förslag och hur många är på?

Tills nästa gång. Puss och kram, här kommer tisdagens djur i repris:

Rätt svar var ju självklart Guldfasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0